Miksu Kropsua eväänä-blogista oli haastanut minut tähän "Kuusi omituisuutta minussa"-ketjuun. Eli tässäpä niitä:

1) Syön pullaa joka päivä! Itse leivoin pullaa harvoin, mutta työpaikalla tulee ruuan päälle ostettua lähes aina joku herkkupulla. Siinä mielessä tuosta ei haittaa ole, että olen aina ollut pienikokoinen, eikä tuo pullansyöntikään tunnu minua kasvattavan;)

2) Käsienpesu on minulle enemmän kuin tärkeää... Minulla tulee melkein paha olo, jos en pääse pesemään heti käsiäni esim. kauppareissun jälkeen! Tämä taitaa olla ns. ammattitauti; käsienpesu kuuluu olennaisesti työhöni.

3) En käy juuri ikinä kirjastossa, vaikka lukeminen on minulle henki ja elämä. Ostan mieluummin kirjat omiksi kuin haen kirjastosta. Minut onkin usein bongattu poistumassa kirja-alesta usean kassin  kera!

4) Pystyn nukkumaan melkein missä vain, ei mikään möly haittaa. Kun nukuttaa, silloin nukutaan!

5) Tykkään melkeinpä enemmän arjesta kuin lomasta. Kuukauden kesäloma on minulle liikaa, mutta perheellisenä on täytynyt lastenhoidon vuoksi se yhteen menoon viettää. Minulle piisaisi lomailua viikko-kaksi kerrallaan. Olen siis onnellisesti ajautunut minulle sopivaan ammattiin; en vaihtaisi mihinkään muuhun alaan!

6) Muistan vuosilukuja musiikin perusteella. Jos radiossa soi jokuin vanha tuttu biisi, saatan miettiä, että tämä soi silloin vuonna yks ja kaks kun olimme matkalla tms. Suurin osa vanhoista muistoista saattaa tulla mieleen juuri musiikin perusteella.